=" /> الساحرة الشريرة: السقوط الكبير

الجمعة، 15 فبراير 2008

السقوط الكبير

ن

اذا سقط من عيني شيء حتي لو كان غاليا......................لا التقطه ابدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ا

هناك 21 تعليقًا:

إبـراهيم ... معـايــا يقول...

لا شك أن ما يسقط من العين، لا نهتم بالتقاطـه !!... أعتقد ذلك أيضًا
.
.
مرور أول أيتها الـسـاحــــرة
.
وتحيـة

الساحرة يقول...

ابراهيم
اهلا بك نورت

يا مراكبي يقول...

حكمة بليغة فعلا .. ومعنى جديد ما سمعتوش قبل كده .. برافو

ahmEd_H يقول...

ليس غالبا !! لكننا نحزن عليه احيانا

الساحرة يقول...

يا مراكبي
اللي قبلينا قالوة خدوة الحكمه من افواة العاقلين ههههههههه
ahmed_H
اكيدبنحزن علشان غالي

سكــر يقول...

رغم انها غاليه
رغم انها صعبه
رغم انها مستحيله فى اوقات

الا ان عندما تسقط من اعيننا

لا نلتقطها

لانه حين تنزل من اعيننا

تاخذ الكثير من الامنا


تقبلى مرورى
احمد سكر

جمهورية مصر العربيه يقول...

هيا جمله حلوه
بس أتمنى يكون قصدك بالسقوط الدموع
لأن كل دمعه بتسقط لازم أنساها وأبدأحياتى من جديد

الساحرة يقول...

سكر
صدقت رغم انها قد تكون اشياء غاليه ولكنهالا تستحق حتي النظر اليها
نورت
جمهوريه مصر العربيه
ليس من الضروري ان يكون السقو ط دموع
يوجد ما هو اغلي بكتير
شكرا لمرورك

raspoutine يقول...

غالباً لا نهم بالتقاطه لكن فى الاغلب نريد ان لا يسقط حتى لانطر الى الانحاء له والتقاطه


تحياتى

الباحث عن الحقيقة يقول...

وانا كمان
بحب كده
بس مقدرش اقول انى دايما بعمل كده
بس تقدرى تقولى كده بخصوص اللى قاله جمهورية مصر العربية انى بعمل كده
يعنى الدمعة اللى نزلت بنساها وقفل وراها الباب ..وكده
ملحوظه : وبعدين بقى لسه هكتب كود وحروف علشان التعليق ينبعت وكده
طيب

سهر يقول...

حلوة
ارميه وراء ضهرك

الساحرة يقول...

raspoutine:
ما يسفط من العين يسقط رغما عنا
اهلابيك
الباحث عن الحقيقه:
كل حاجه وانت كمان ههههههه
اعذرني لو عندي اي مشكله علي المدونه انا عملتها بدعاء الوالدين
اختك ابيض في الكمبيوتر وبعدين لازم تتعب ههههه انت تئمر هغيرها حاضر
سهر
نورتيني

الباحث عن الحقيقة يقول...

لسه قاعدة اهى الحروف
بصى انتى عليكى وعلى شيخ المدونين المصريين والعرب
روحى عند اونكل عصفور المدينة واسأليه
هو فاتح من سته لغاية سته إلا ربع للرد على الاستشارات التدوينية
ننيجى بقى للحروف
استعنا على الشقا بالله
zuvgp ده الكود اللى ظاهرلى

ادم المصري يقول...

اما الماس الساقط
من عين ساحرة الليل
ينشر نورا ابيض
ابدي في الكون
.
.
لا تجعليهم من عينك
يتساقطون
فالساقط من اعين كل الناس
ابدا
لن يرجع

Desert cat يقول...

جملة معناها قوى جدا ومليئ بالعزة والإيباء
تحياتى

الساحرة يقول...

الباحث عن الحقيقه

اشكرك علي النصيحه

ادم المصري

نورت واشكرك لكلماتك الرقيقه

قطه الصحراء

اهلا بيكي نورتيني

الربان يقول...

تحياتي

جملة جميلة بالفعل...و بالفعل ايضا بعد السقوط من العين او النظر فليس هناك ما يستحق...

و المثل يقول " فلان سقط من نظري" و المعني انني لا اهتم به او لا قيمة له عندي.

اوجزتي و انجزتي ...و استمتعت بعبارتك
الجميلة.

تحياتي و تقديري.

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

العزيزه الساحره
حكمتك ساحره تقبلى تحياتى مرور اول

الساحرة يقول...

الربان

اشكرك لكلماتك الرقيقه
هذا هو ما قصدته بالظبط من هذةالجمله


رئيس جمهوريه نفسي

اهلا بيك نورت مدونتي المتواضعه

همسات دافئه يقول...

نعم ولكنه لا يسقط منفردا بل يحمل من قلبنا الكثير ويأخده معه الى الهاويه
:(
ولكن مهما يكن
لن ألتقطه ابدا
تحياتى ليكى
شيماء:)

will يقول...

情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品,情趣用品